پسر و دختر
 
 

امیر جون راجع به اون اتفاقی که دیروز واستون افتاده باید بگم که وقتی یه عده از دخترا یا پسرا  وقتی با همن جنس مخالفشونو می بینن دوس دارن سوژه ی خنده قرارش بدن...البته نا گفته نمونه که دخترام از خود شما پسرا یاد گرفتن...(واسه این چیزایی که میگم واقعا دلیل دارماااااا....)که البته به نظر من باید همین طورم باشه...قبل اینکه پسرا یه حرکتی نشون بدن دخترا این کارو انجام بدن...آخه اگه بازم ساکتو آروم باشن پسرا بیشتر بهش می خندنو حرفایی مث (ولش کنین بیچاره خجات میکشه.زبونشو موش خورده و...)از این قبیل حرفا می زنین اینطور نیس؟؟!!!به نظر من تو این عرصه با وجود پسرای امروزی آدم هر چی پر رو تر باشه بهتره وإلا کلاش پس معرکه اس...درضمن اینم بگم من که شک دارم اون لحظه شمام بیکار نشسته باشین

راستی خواستی بدونی کدوم شهرم...من گرگان زندگی میکنم.وبلاگتم از حق نگذریم واقعا جالبه.

موفق باشی.

 

آتوسا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 17:53 :: توسط : پونه و سعید

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
وای سعیدیعنی اینقدرگرسنه بودی؟؟؟؟ عکسی دیگرازسعید پسرهاشبیه سوسکن!!! سلام من تازه به جمعتون اضافه شدم و می خوام نویسندتون بشم.میشهههههههههههههههههمطلب ارسالی ازمحمد فتحی !!!!!!!!!!!!!!!! وحشی وحشی وحشی خخخخخخخخخخ گناه؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پسرودختر و آدرس boy.girls.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.